Inschrijven tussenschoolse opvang

Beste ouder(s),

Heeft u al een kind ingeschreven en wilt u nog een kind inschrijven? Klik dan hier.
U gebruikt hiervoor uw inloggegevens die u ontvangen heeft na het inschrijven van het eerste ingeschreven kind. U ontvangt een bevestiging van de inschrijving, u ontvangt geen nieuwe inloggegevens.

Bent u hier voor het eerst en heeft u nog helemaal geen ingeschreven kinderen?
Gebruik onderstaand formulier om uw kind(eren) in te schrijven voor de tussenschoolse opvang (het overblijven) op uw school.

Zodra wij uw kind(eren) hebben ingeschreven, ontvangt u van ons een bevestigingsmail met daarin uw inloggegevens voor toegang tot MijnKinderstralen en de Aan- en afmeld App.

Mocht u vragen hebben bij het invullen, belt u ons gerust. Wij zijn dagelijks bereikbaar tot 14:00 uur op 030 – 244 00 65.

Met vriendelijke groet,

Kindadministratie

Let op: Voor de incasso machtiging heeft u de authenticatie methode nodig van uw bank. Zorg dat u uw Rabo scanner/ Random reader, ABN Amro e.dentifier enz. bij de hand heeft.