Ouder login vernieuwd

Met ingang van 1 november is de Ouder login volledig vernieuwd. Vanaf nu loggen ouder(s) in op Mijn.Kinderstralen, de vernieuwde community van Lunchen op school, onderdeel van Kinderstralen. De inloggegevens blijven ongewijzigd.

Actuele informatie

Voor de nieuwe Ouder login hebben we alle functionaliteit uit de oude omgeving overgenomen. Ouder(s) vinden dus nog steeds facturen en het overzicht van de kind- en opvanggevens in hun eigen, beveiligde omgeving. Maar er is meer. We willen sneller en gerichter communiceren en dat kan via de nieuwe Ouder login. Ouder(s) krijgen nu regelmatig actuele informatie over activiteiten op school, nieuwsberichten en foto's/video's van de overblijf.

Nieuwe positionering

De nieuwe Ouder login hangt nauw samen met de nieuwe positionering en huisstijl die we hebben ingevoerd. De drie diensten Lunchen op School, Spelen op school (voorheen de Losbol) (bso) en de Overblijfacademie (tso-scholing) hebben we samengebracht onder één paraplu: Kinderstralen. Wij willen op deze manier onze dienstverlening voor kinderopvang op school breder uitdragen. De nieuwe huisstijl met onder andere de nieuwe Ouder login is daaruit voortgekomen.