Referenties Kinderstralen Lunchen op school

Bent u benieuwd waarom scholen samenwerken met Kinderstralen? Deze directeuren vertellen over hun motieven en ervaringen.

• Bert van Rijswijk 2_crop.jpg

"Nu hebben in ons continurooster leerlingen én leerkrachten een pauze!"

• IPS Almere pasfoto.jpg

De tso op een Engelstalige school: “Het is een joint venture die tot nu toe zeer geslaagd is.”

• vd Hucht pasfoto.jpg

“Vanaf moment één was er rust.”

• JF Kennedy pasfoto.jpg

"Overblijven anno nu vraagt veel meer van medewerkers dan vroeger.”

• Letterland pasfoto.jpg

"De pedagogische ondersteuning spreekt mij erg aan: de cursussen voor Overblijfmedewerkers en de aansturing door de Regiomanager."

• pasfoto Voordorp.jpg

"Altijd voldoende mensen; een verademing"

• Sterrenrijk pasfoto.jpg

“Wij worden als school ontzorgd en daar zijn we natuurlijk enorm bij gebaat.”

• De Winde pasfoto.jpg

“We merken dat Lunchen op school stuurt op de kwaliteit en betrokkenheid van hun Overblijfmedewerkers en zien dat het werkt.”

• St Michielschool pasfoto.jpg

“De samenwerking met Lunchen op school geeft de school een enorme rust. Lunchen op school regelt alles voor de overblijf en de naschoolse opvang.”

• HJ Piekschool pasfoto.jpg

“Het werd steeds lastiger voor onze overblijfcommissie om de middagpauze met vrijwillige ouders rond te krijgen."

• Windwijzer pasfoto.jpg

"Lunchen op school pakt onze vragen goed op en gaat constructief aan de slag. Dat is prettig en positief aan onze samenwerking."