Het Winterkoninkje

Op uw school verzorgt Kinderstralen, Lunchen op school het overblijven.

Organisatie van het overblijven
  • Onze Overblijfmedewerkers begeleiden de kinderen bij het eten en spelen;
  • De kinderen kunnen na het eten kiezen of zij buiten of binnen willen spelen;
  • We organiseren regelmatig leuke activiteiten. Kijk hiervoor op MijnKinderstralen;
  • Regelmatig schaffen wij binnen-, buiten-, en/of knutselspeelgoed aan;
  • De regels tijdens de overblijf komen overeen met de regels van school;
  • Onze medewerkers ontvangen scholing speciaal via de Overblijfacademie;
  • De Coördinator is uw eerste aanspreekpunt.
Let op:
Om gebruik te maken van de overblijf dient u uw kind in te schrijven.
Schrijf uw kind hier in.

Lunchen op school wil de kosten voor de tussenschoolse opvang (tso) zo laag mogelijk houden. Dat lukt ons omdat we de grootste overblijforganisatie zijn én geen winstoogmerk hebben.

Tarief schooljaar 2018–2019
Het tarief voor de structurele overblijf (vaste dagen in de week) bedraagt € 1,80 per kind per keer. Voor incidentele overblijf (een strippenkaart om af en toe over te blijven) is het tarief € 2,30 per kind per keer. Het inschrijfgeld bedraagt éénmalig
€ 6,00 per kind. Een structurele dag wordt altijd in rekening gebracht.

De kosten worden tweemaandelijks vooraf (omstreeks de 25ste van de maand) via automatische incasso geïncasseerd. Voordat de incasso plaatsvindt, ontvangt u via e-mail een notificatie met het bedrag en de datum waarop we van uw rekening incasseren.

Aan- en afmelden

Mocht uw kind niet aanwezig zijn tijdens de tso verzoeken wij u vriendelijk uw kind voor deze dag af te melden. Dit in verband met de controle op de aanwezigheid van uw kind.

Ook wanneer uw kind extra gebruik wenst te maken van de overblijf, kunt u uw kind eenvoudig aanmelden via:

Aan- en afmelden doet u eenvoudig via:

1. de Aan- en afmeld App.

Klik hier om de Aan- en afmeld App op uw telefoon te installeren:

Heeft u een Android               klik hier
        Heeft u een IPhone klik hier
        Heeft u een Windows klik hier
      2. Via MijnKinderstralen met de gegevens van uw login

Coördinator
Wilt u contact met de Coördinator, dan kunt u bellen naar: 06 – 48 21 47 91

Op MijnKinderstralen.nl kunt u als ouder op elk moment wijzigingen doorgeven in de (opvang)gegevens. Ook kunt u uw kind hier aan- of afmelden, de opvang stopzetten, ons rechtstreeks een bericht sturen en al uw factuurspecificaties inzien. U heeft direct toegang tot MijnKinderstralen na de inschrijfbevestiging van uw kind.

Op MijnKinderstralen staan ook de geplande activiteiten voor de komende weken en kunt u ook zien welke activiteiten er geweest zijn. Vaak zijn hiervan leuke foto's gemaakt, die u kunt bekijken.
Maandelijks ontvangt u van ons een mail waarin u wordt uitgenodigd om de nieuwe activiteiten en foto's te bekijken.

Klik hier om naar MijnKinderstralen te gaan.

Heeft u vragen? Neem dan gerust contact met ons op. U kunt Centraal Bureau telefonisch bereiken op werkdagen van 9:00 tot 14:00 uur via: 030 - 244 00 65.
U kunt er ook voor kiezen ons een mail te sturen via los@kinderstralen.nl.