voor ouders

Maakt uw kind gebruik van de tussenschoolse opvang (het overblijven)? Dan wilt u maar één ding: dat uw kind in goede handen is en met plezier overblijft.

Wij zijn van mening dat kinderen rustig moeten kunnen eten en drinken om daarna even lekker te kunnen ontspannen. Net als thuis. Binnen of buiten spelen, meedoen aan een activiteit of gewoon even helemaal niets doen. Dat is ons idee van overblijven: gezellig samen eten en spelen.

Kortom: jezelf weer opladen voor het tweede gedeelte van de schooldag.

Meer informatie:

Op MijnKinderstralen.nl kunt u als ouder op elk moment wijzigingen doorgeven in de (opvang)gegevens. Ook kunt u uw kind hier aan- of afmelden, de opvang stopzetten, ons rechtstreeks een bericht sturen en al uw factuurspecificaties inzien. U heeft direct toegang tot MijnKinderstralen na de inschrijfbevestiging van uw kind.

Op MijnKinderstralen staan ook de geplande activiteiten voor de komende weken en kunt u ook zien welke activiteiten er geweest zijn. Vaak zijn hiervan leuke foto's gemaakt, die u kunt bekijken.
Maandelijks ontvangt u van ons een mail waarin u wordt uitgenodigd om de nieuwe activiteiten en foto's te bekijken.

Klik hier om naar MijnKinderstralen te gaan.

De Coördinator van Lunchen op school is het eerste contact voor uw praktische vragen over de overblijf. Iedere Coördinator heeft een mobiel nummer waarop u haar, gedurende beperkte momenten, kunt bereiken (of de voicemail kunt inspreken). Heeft u vragen over financiële of administratieve zaken? Die stelt u het snelst via MijnKinderstralen.

Gebruikt uw kind medicijnen, heeft het een allergie, volgt het een dieet of zijn er andere bijzonderheden die het overblijfteam moet weten? U kunt het aangeven bij de inschrijving van uw kind, zodat we daar rekening mee kunnen houden. Ook kunt u dit via MijnKinderstralen zelf bij uw kind melden of aanpassen. Op de presentielijst komt dan bij uw kind dit esculaap teken te staan met de informatie waarmee wij uw kind kunnen helpen.

Lunchen op school wil de kosten voor de tussenschoolse opvang (tso) zo laag mogelijk houden. Dat lukt ons omdat we de grootste overblijforganisatie zijn én geen winstoogmerk hebben.

De kosten voor de tso verschillen per school. Dit heeft te maken met de duur van de pauze, het aantal locaties, het aantal kinderen dat gebruik maakt van de tussenschoolse opvang of de inhoud van onze dienstverlening op school. Als Kinderstralen Lunchen op school op uw school de tso verzorgt/gaat verzorgen, vindt u de kosten voor de tso in de informatiebrief van uw school.