MijnKinderstralen uit de kinderschoenen

Steeds vaker is MijnKinderstralen de plek waar de laatste informatie over de overblijf voor de kinderen op onze scholen te vinden is.

Even wat wapenfeiten op een rij:

• MijnKinderstralen heeft ruim 5.800 actieve gebruikers.
  • Er zijn bijna 9.000 activiteiten gepland tijdens de overblijf.
  • Er zijn ruim 6.000 foto’s toegevoegd.
  • Er zijn meer dan 350 nieuwsberichten geplaatst.
En die aantallen groeien met de dag!

Hulde!
Wij zijn trots dat MijnKinderstralen een belangrijke, eigen plek heeft gekregen binnen de communicatie van Kinderstralen. In anderhalf jaar tijd is onze portal de kinderschoenen ontgroeid en heeft al grote stappen gezet.

We zijn blij dat we zoveel actieve gebruikers bereiken:

• Ouders, die zo meer betrokken kunnen zijn bij de overblijf van hun kind(eren).
  • Directeuren, die altijd kunnen zien wat er op hun school gebeurt.
  • Medewerkers, die activiteiten, leuke foto’s en nieuws kunnen delen en eigen informatie vinden.

En we zijn dankbaar dat zoveel Overblijfmedewerkers en Coördinatoren vaak net die extra stap hebben gezet om alle informatie via MijnKinderstralen beschikbaar te maken.

MijnKinderstralen gaat verder op de ingeslagen weg. Elke dag komen er weer heel veel informatieve, leuke, creatieve bijdragen bij. Niet voor niets zeggen we: MijnKinderstralen, de link naar de overblijf.

| Categorie: Algemeen