Lunchen op school werkt aan kwaliteit

Enquêtes

In maart en april ontvangen alle ouders die gebruik maken van de tussenschoolse opvang van Kinderstralen Lunchen op school een uitnodiging om hun mening te geven over de dienstverlening. Wat gaat goed, wat kan beter en hoe waarderen ze de opvang? Een belangrijke graadmeter voor ons om onze dienstverlening op peil te houden.

Ook de kinderen

Naast de ouders, vragen wij ook de kinderen wat zij van de opvang bij Kinderstralen vinden. Zij geven ons een rapportcijfer en geven aan wat ze misschien missen of anders zouden willen bij de overblijf.

Resultaten

De resultaten van de beide enquêtes - meestal tussen de 2.000 en 2.500 formulieren - verwerken we in april. In die maand publiceren we per school een samenvatting op MijnKinderstralen en een algemene uitslag als nieuwsbericht op deze website.

| Categorie: Algemeen