Goede Overblijfmedewerkers zijn goud waard

Hoe beter het overblijfteam, hoe beter de overblijf, oftewel de tussenschoolse opvang. Daar zijn wij heilig van overtuigd. En met zo'n 900 vrijwilligers op meer dan 40 scholen in Nederland zijn we altijd op zoek naar gemotiveerde mensen die de overblijf net dat beetje meer waarde geven. Benieuwd wat Niko en Michèle drijft? Zie en hoor in twee minuten hun verhaal.

'Echte' Overblijfmedewerkers

Met ingang van het nieuwe schooljaar starten we een nieuwe wervingscampagne op Facebook. In korte video's vertellen 'echte' Overblijfmedewerkers op onze scholen hoe zij hun werk als Overblijfmedewerker tussen de middag combineren met hun andere bezigheden. En vertellen ze wat zij leuk vinden aan het werken met kinderen op school.

Bekijk het verhaal van Niko op de Hofdijckschool in Oegstgeest

Bekijk het verhaal van Michèle op de St. Odaschool in Maastricht

Geïnspireerd?

Denk je nu 'dat wil ik ook'? Kijk dan op www.wordoverblijfmedewerker.nl voor meer informatie en om je aan te melden.