Kinderstralen mondkapjes komen er aan!

Op veel openbare gelegenheden en ook op een aantal scholen is het dragen van een mondkapje verplicht of wordt sterk aangeraden.

Ook Kinderstralen wil helpen het corona virus zo min mogelijk te verspreiden én natuurlijk het overblijfteam te helpen gezond te blijven.

In de week van 23 t/m 27 november worden daarom aan de Overblijfmedewerkers van Kinderstralen mondkapjes uitgedeeld. De mondkapjes zijn wasbaar en dus herbruikbaar. Daarom hebben we voor iedere Overblijfmedewerker één exemplaar aangeschaft.

In het gebruik hiervan volgt Kinderstralen het protocol van de school. Dus vanuit Kinderstralen is het dragen hiervan niet per sé verplicht. Daarnaast benadrukken wij onze Overblijfmedewerkers bij corona-achtige klachten de coördinator zo snel mogelijk hiervan te informeren en thuis te blijven.